Tanda-tanda suami berlaku curang boleh tanya pegawai kerani insolvensi Kota Kinabalu

Buat para isteri yang sayangkan suami adalah wajib mengetahui perubahan-perubahan emosi dan fizikal suami kerana itu mungkin salah satu petanda kemusnahan keluarga yang kamu bina bersama selama ini. Sedalam mana sayang anda terhadap suami anda, ada lagi gadis di luar sana yang jauh lebih menyayangi suami anda. Sebagai bukti walaupun gadis tersebut mengetahui lelaki yang disayanginya sudah beristeri tetapi dia masih berusaha mendapatkan suami anda... parahhhhhh.

Berikut adalah beberapa tanda suami anda berlaku curang.

1. Tiba-tiba pasang password pada handphone. Jika sebelum ini suami membiarkan sahaja si isteri atau sesiapa sahaja ahli keluarga menggunakan handphone sama ada untuk call atau bermain game yang terdapat dalam aplikasi handphone tiba-tiba anda susah menggunakannya kerana si suami memasang password di handphonenya, itu menunjukkan ada kecurangan yang dilakukan si suami. Ingat, si suami memasang password bagi mengelakkan kecurangannya dibongkar oleh si isteri atau ahli keluarga lain. Alasan banyak benda rahsia syarikat dalam handphone cuma mengaburi minda si isteri yang terlalu naif.

2. Suami tiba-tiba selalu overtime atau out station. Sesuatu yang pelik jika tiba-tiba si suami ada overtime sedangkan sebelum ini tidak pernah ambil overtime. Yalah si suami akan bagi alasan dulu belum ada GST, sekarang ada GST perbelanjaan pun semakin meningkat. Terpaksa ambil overtime untuk menampung kos kenaikan sara hidup tapi peliknya gaji tidak ada tambah.

3. Suami tiba-tiba rajin bersukan. Dahulu balik kerja terus duduk di ruang tamu sambil membaca surat khabar. Sejak akhir-akhir ini tiba-tiba pula suami rajin pergi bersukan kononnya mahu jaga kesihatan. Tau-tau balik rumah tidak ada tanda-tanda ada keringat di bajunya. Boyotpun tidak ada perubahan.

4. Bil kad kredit tiba-tiba melambung.

5. Suami selalu menghayal.

6. Suami menjauhkan diri dari isteri apabila mendapat panggilan.

7. Suami tiba-tiba berpenampilan seperti pemuda 20 an.


Comments

Popular posts from this blog

Hebat Pak Bangla sehingga isteri sanggup berlaku curang

Kisah usahawan cili dari Tawau

Isteri durjana buat seks dengan lelaki lain