Pelajar perempuan dibelasah di kangar

Seorang pelajar perempuan parah dibalasah oleh sekumpulan 15 orang pelajar sekolah sama. Kejadian berlaku ketika pelajar yang dibelasah dalam perjalanan pulang selepas mengikuti latihan sukan sekolah. Mangsa merupakan pelajar baru di sekolah tersebut. Kumpulan samseng pelajar perempuan dipercayai membelasah pelajar berkenaan selepas pelajar tersebut membuat komen di facebook tidak puas hati kerana selalu dibuli.

Mangsa yang mengayuh pasikal, ditahan, disepak, dipijak,ditarik rambut tidak mendapat belas kesihan walaupun dia berteriak meminta tolong. Pelajar lain yang lalu lalang ditempat kejadian juga tidak peduli malah ada pelajar lalaki hanya tertawa melihat kejadian berkenaan. AGAMA FAIL. MORAL FAIL. SYAITAN PASS.

Apa sudah jadi dengan ibu bapa sekarang? Ibu bapa patut di salahkan kerana tidak tahu mendidik anak sendiri. Apa ibu bapa pelajar yang membalasah ini juga adalah bekas samseng sekolah? Seperti kata pepatah orang melayu, bagaimana acuan .....????.Itu pasti, orang selalu cakap bapanya memang begitu.. anaknya pun begitu!!!!.

Belum habis belajar sudah berlagak samseng. Sudah habis belajar, pasti jadi pertaruhan mat rempit. Kementerian perlu bertindak TEGAS sebelum parah. Jangan anggap ini perkara terpencil kerana mereka ini akan kahwin, ada anak yang mewarisi tingkahlaku ganas mereka. Didik mereka seorang yang lemah lembut sebelum terlambat. Jawapannya hantar mereka ke pusat pemulihan akhlak. Didik mereka menjadi manusia di sana. JANGAN BERI PELUANG KEDUA. Jika selalu diberi peluang kedua, ia akan menjadi rujukan kepada pelajar lain pada masa akan datang.

Mangsa kumpulan samseng pelajar perempuan di Kangar..

Comments

Popular posts from this blog

Hebat Pak Bangla sehingga isteri sanggup berlaku curang

Kisah usahawan cili dari Tawau

Isteri durjana buat seks dengan lelaki lain