Lelaki kena dakwa gigit kemaluan isteri

Saya tidak cederakan dia kata Mohd Shakri Ismail apabila pertuduhan dibacakan oleh hakim mahkamah terhadapnya. Walau bagaimanapun beliau terdiam apabila hakim mahkamah bertanyakan kesan gigitan bahagian anu isterinya.

Peristiwa ini berlaku di Felda Bukit Goh. Tertuduh yang tidak mengaku bersalah atas tuduhan menggigit puki isterinya dijamin sebanyak RM7000 dengan syarat tambahan tertuduh tidak boleh tidur bersama dengan isterinya sehingga kes selesai. Mengikut pertuduhan, tertuduh boleh di penjara selama 5 tahun kerana menyebabkan kecederaan.

Kejadian berlaku apabila tertuduh membangunkan isterinya untuk melakukan hubungan seks. Walau bagaimanapun isterinya keberatan melakukan hubungan seks kerana kurang sehat. Tidak dapat dipastikan bagaimana tertuduh membuka seluar dalam isterinya dan seterusnya menggigit anu isterinya. Selepas kejadian menggigit puki isterinya, tertuduh menghantar isterinya ke rumah mertuanya pada keesokan harinya. Oleh kerana si isteri kurang puas hati kerana kesakitan, si isteri bertindak membuat laporan polis.

Saya nasihatkan lelaki yang suka melakukan seks oral supaya berhati-hati apabila membelai anu si isteri. Guna lidah sahaja, dan elakkan menggunakan gigi kerana ia tidak menikmatkan. Lagi bagus kalau tidak melakukan seks oral kerana mengikut pakar bahagian sulit sama ada lelaki atau perempuan penuh dengan virus yang boleh memudaratkan kesihatan.

Comments

Popular posts from this blog

Hebat Pak Bangla sehingga isteri sanggup berlaku curang

Kisah usahawan cili dari Tawau

Isteri durjana buat seks dengan lelaki lain