Isteri saya bukan pelacur

Dr. Rohayah mungkin seorang bekas pelacur kelas satu.. ehhh baru saya tahu pelacur ini ada kelas rupanya. Yang saya tahu pelacur ini hina, tak lebih dari itu.

Walaupun isteriku cukup baik untuk saya tetapi saya tak pernah menganggap dia sebagai pelacur. Dia tetap isteri saya yang sangat mulia. Dia tidak hina seperti yang dituntut oleh Dr. Rohayah. Kalau Dr. Rohayah mahu melayan suaminya seperti pelacur, itu dia punya suka tapi usah libatkan orang lain.

Tak ada ke perumpamaan lain yang lebih bagus bagi menggambarkan ketaatan isteri kepada suami? Rugi sekolah tinggi-tinggi sehingga dapat PHD tapi tak ada akal.

Comments

Popular posts from this blog

Hebat Pak Bangla sehingga isteri sanggup berlaku curang

Kisah usahawan cili dari Tawau

Isteri durjana buat seks dengan lelaki lain