Ibrahim Ali mahu berperang dengan Kristian Malaysia

Saya cuma mampu cakap, silakan saudara Ibrahim Ali jika mahu. Beginilah, saya permudahkan urusan saudara Ibrahim Ali, sediakan gelanggang tinju atau gusti, kita bertinju dulu sebelum mahu melancarkan perang terhadap kristian. wakaka betul...

Ibrahim Ali cakap dia dulu mati kalau perang salib jadi. Banyak cantik mulut awak Ibrahim Ali. Dahlah mulut buruk macam mulut kerapu, bahasanya pun busuk macam taik anjing. Jangan-jangan dengar bunyi mercun sudah terkencing-kencing. Jumpa samurai orang Dusun pengsan. Belum lagi jumpa sumpit orang Murut atau Iban. Dengar bunyi senapang mati sebelum peluru sampai ke tubuhnya.

Apakah Ibrahim Ali ingat hari ini beliau melancarkan perang salib, esok atau lusa semua orang kristian di Malaysia berjaya di hapuskan? Saya bagi tau awak Ibrahim Ali, tidak semudah itu. Awak kena ingat ramai orang kristian dalam angkatan tentera dan pasukan polis. Takkan mereka mahu mereka melihat saudaranya mati begitu sahaja kan. Sudah tentu mereka akan tembak awak Ibrahim Ali..ya tembakkkk Ibrahim Ali..

Apapun Ibrahim Ali ni macam Bush. Sikit-sikit mahu lancarkan perang salib. Ibrahim Ali cakap Anwar sekutu Amerika tetapi sebenarnya Ibrahim Ali ni sekutu Bush sebab itulah mereka mempunyai idea yang serupa... Orang bilang satu kepala diorang tu.

Janganlah kita peduli kenyataan Ibrahim Ali tu. Dia punya kenyataan tu sesuai didengar oleh mereka yang tak ada sekolah sahaja dan yang satu kepala dengan George Bush. Apapun apa salahnya simpan semurai di rumah kan. Lebih baik kita berhati-hati. Kalau betul Ibrahim Ali mahu melancarkan perang salib, tak baik juga kalau kita mintak pancung begitu sahaja. Berilah tentengan sengit kepada Ibrahim Ali.

Ehhhhhh... rasa-rasanya Ibrahim Ali tu pandai pegang pistol ke? atau bawa semurai ??

Akhir sekali nak tanya dengan Ibrahim Ali, bila agaknya peperangan ni akan dilancarkan yekkk???.. Aku nak stok beras,garam dan gula. Jangan buat serangan mengejut ya Ibrahim Ali. Heheheee

Inilah muka kaki pompuan tuuu..Baju putih maknanya bapa ayam..heheee

Comments

Popular posts from this blog

Hebat Pak Bangla sehingga isteri sanggup berlaku curang

Kisah usahawan cili dari Tawau

Isteri durjana buat seks dengan lelaki lain