Nor Afizal Azizan rogol gadis bawah umur


Keputusan Mahkamah Rayuan yang mengekalkan keputusan Mahkamah Sesyen membebaskan pemain boling tenpin handalan Noor Afizal Azizan dengan perintah berkelakuan baik dan ikat jamin kerana merogol gadis bawah umur. Noor Afizal Azizan dilepaskan oleh mahkamah walaupun dengan ,ulut beliau sendiri mangaku merogol gadis bawah umur.

Keputusan mahkamah ni patut dihormati tetapi adakah tuhan merestui keputusan mahkamah ini? Apakah rakyat Malaysia merestui keputusan mahkamah ini? Bagaimana pula jika gadis yang dirogol itu adalah anak kepada salah seorang hakim yang mengadili perbicaraan ini? Adakah Noor Afizal Azizan menerima nasib yang sama atau sebaliknya?

Noor Afizal, 21, mengaku bersalah melakukan kesalahan itu ke atas gadis berusia 13-tahun di sebuah hotel di Ayer Keroh, Melaka antara 12.30 pagi dan 5 pagi 5 Jun, 2009. Beliau terlepas daripada hukuman selain diminta berkelakuan baik. Mengapa pesalah lain dipenjara dan dikenakan hukuman sebatan?

Adakisahnya tetap tidak bersetuju dengan keputusan hakim. Bukan menghina mahkamah tetapi keputusan ini sukar diterima akal yang normal. Hanya kerana membalas budi Noor Afizal Azizan, beliau dilepaskan.

Akhir sekali kepada bapak Noor Afizal, inilah inilah hasil didikan anda dan kepada anak Noor Afizal, inilah bapak awak yang pernah merogol gadis bawah umur.....ikutlah jejak bapak awak.. percayalah, awak tidak akan dipenjara atau disebat asalkan anda jagun tenpin.



Comments

Popular posts from this blog

Hebat Pak Bangla sehingga isteri sanggup berlaku curang

Kisah usahawan cili dari Tawau

Isteri durjana buat seks dengan lelaki lain