Cikgu HOT makan luar

Ini saya terbaca satu kisah seorang guru wanita yang mengajar di Kedah makan luar walaupun sudah bersuami. Waduh..waduhhh..tak puas ke dengan keganasan suami di ranjang atau memang gila seks atau barang si suami memang sudah tak berfungsi sudah? kehkehhh.

Guru wanita tu dan pasangannya buat maksiat tu baru dalam usia 30-an. Mereka didapati melakukan maksiat di rumah sewa lelaki. Ketika diserbu oleh pihak berkuasa, guru wanita tu masih berpakaian lengkap iaitu berseluar pendek dan berbaju Tshirt. Tidak pula dilaporkan sama ada wanita tu sempat pakai baju dalam ke tak. Manakala pasangan cikgu tu memakai kain pelikat saja.

Menurut kisahnya, cikgu wanita tu sudah ada seorang anak berusia 13 tahun. Pasangannya pula sudah dua kali berkahwin cerai. Sah memang kuat seks cikgu lelaki ni. Cikgu wanita tu melarikan diri daripada suami kerana merajuk konon selepas ditegur oleh suaminya.

hahaa..ini saja dijadikan alasan supaya dapat bertemu dengan kekasih gelapnya.

Lepas merajuk, dia menyewa rumah seorang diri, kemudian berpindah ke rumah sewa kekasih gelapnya. Lupa pula saya bagi tau, cikgu wanita tu berpindah ke rumah sewa kekasih gelapnya selepas tiga tahun menyendiri di rumah sewanya.

lama juga dia sendiri ni, tak hairanlah dia berpindah ke rumah kekasih gelapnya..rupanya ladang sudah semak, tidak pernah disiram pula tu tapi kenapa dia pilih cara haram pula..

Demikianlah kisah seorang cikgu yang merajuk yang kemudiannya makan luar dengan lelaki bukan suaminya.

Comments

Popular posts from this blog

Hebat Pak Bangla sehingga isteri sanggup berlaku curang

Kisah usahawan cili dari Tawau

Isteri durjana buat seks dengan lelaki lain