Kisah Guru Besar Di Tawau yang Gatal

Beberapa tahun lepas heboh Seorang Guru Besar di Tawau terkantoi peluk-peluk, cium-cium , hantar email romantis terhadap isteri orang. Khabarnya lebih daripada itu. Perempuan yang dipeluk-peluk pula kakitangannya sendiri. Alahai nak jadi guru besar untuk ambil kesempatan memuaskan nafsu syaitan.

Zaman teknologi ni,  maklumat tersebar dengan begitu pantas. Hanya taip isu di grup whatsapp, ia akan menular seperti virus zika dalam beberapa minit.

Buah mulut terkini, heboh cerita pasal guru besar di salah sebuah sekolah di pinggir bandar Tawau diserang dengan parang oleh laki perempuan yang cuba digumbalnya. Ramainya perempuan bujang di Tawau, perempuan yang sudah berkahwin juga yang mahu di gumbal. Mungkin guru besar mahu tunjuk kuasa kalau mahu cemerlang mesti kasi anu dia.

Guru besar seperti ini patut disingkir daripada jawatannya sebab ia langsung tidak menjadi contoh yang baik kepada guru-guru keseluruhannya dan murid-murid di tampat dia bertugas. Sebenarnya kalau guru besar itu sedar diri, berhentilah sendiri daripada seorang guru besar.

Alahai guru besar di kejar parang. Mungkin ramai guru-guru di Tawau yang berteka-teki siapakah guru besar tersebut? Tanyalah di sekeliling anda pasti ada yang mengetahuinya. Saya tidak akan sebut nama guru besar itu di sini sebab takut kena saman pula. Lebih teruk kalau ia fitnah tapi kalau fitnah macam mana parang boleh sampai ke sekolah itu.

Ehhh..cakap selingkuh itu haram tapi sendiri buat benda-benda haram. Apakah si betina itu tidak berasa puas dengan anu suaminya sehinggakan dia senggup bersayang-sayang dengan guru besarnya? Dasar kuat nafsu seks.




Comments

Popular posts from this blog

Hebat Pak Bangla sehingga isteri sanggup berlaku curang

Kisah usahawan cili dari Tawau

Isteri durjana buat seks dengan lelaki lain