Pelajar perempuan St.Patrick Tawau buat projek dengan anak pensyarah

Sungguh mengejutkan, video tersebar di serata Tawau yang memaparkan sorang pelajar yang menggunakan T-Shirt yang tertera lencana Sekolah Menengah St. Patrick sedang melakukan perbuatan terkutuk dalam kereta. Menurut sumber yang dipercayai, pasangan pelajar perempuan itu merupakan anak seorang pensyarah yang bertugas di IPG Kampus Tawau. Saya cuba mengupas maklumat ini dengan mendapatkan info yang lebih sahih daripada skodeng-skodeng yang boleh dipercayai. Hasil daripada maklumat yang diperoleh, akhirnya saya berjaya mendapatkan video dan gambar individu yang dimaksudkan. Walau bagaimanapun buat masa ini saya tidak akan mendedahkan wajah sebenar pasangan yang melakukan maksiat dalam kereta.

Saya akan mendedahkan muka pelaku ini selepas saya 100% yakin akan pengesahan daripada skodeng-skodeng. Bukan tujuan memalukan tetapi melihat tindakan ibu bapa mereka terhadap anak mereka. Pendedahan lebih baik dilakukan sebelum perkara lebih buruk berlaku seperti kes pembuangan bayi.

Mungkin ada di luar sana kurang setuju atas alasan ia mengaibkan individu ini tetapi perasaan lebih berdosa jika tidak mendedahkan dosa-dosa mereka. semoga mereka cepat insaf.

Apa sudah jadi remaja Tawau?

Tengok muka nampam macam seorang perempuan dan lelaki yang baik, lemah-lembut dan warak. Memakai pakaian melayu sambil menggunakan songkok bukan melambangkan kebaikan seseorang. Kejahatan sebenar disembunyikan disebalik songkok. Begitu juga dengan si perempuan yang mengenakan tudung membiarkan anunya ditusuk oleh anu si lelaki. Sungguh menyedihkan.

[VIDEO] Aksi Dua Pelajar Lelaki Melayu Berkucup



Comments

Popular posts from this blog

Hebat Pak Bangla sehingga isteri sanggup berlaku curang

Kisah usahawan cili dari Tawau

Isteri durjana buat seks dengan lelaki lain