Jika anda putus cinta..

Jika anda putus cinta

Apakah yang anda lakukan jika anda putus cinta dengan seseorang yang anda amat sayangi..dalam sejarah Malaysia, pelbagai tindakan yang pernah dilakukan oleh individu yang pernah putus cinta. Antaranya ;

- Membunuh diri
- Membunuh kekasih terutama golongan lelaki
- Pergi ke Pub kemudian minum sampai mabuk
- Membawa diri entah kemana
- Untuk sementara waktu tak mahu bercinta
- Tak kahwin-kahwin
- Membalas dendam terhadap golongan yang mengecewakannya..
- banyak lagi


Baru-baru ini seorang remaja lelaki cuba membunuh diri dengan terjun dari jambatan Pulau Pinang. Walau bagaimanapun tindakan remaja tersebut berjaya digagalkan oleh orang ramai yang melihat kejadian tersebut. Ho Leng Hong adalah wira menyelamatkan nyawa ramaja itu daripada meneruskan niat terjun dari jambatan. Beliau berusaha memujuk remaja tersebut supaya meneruskan kehidupan..yalah, bunga bukan sekuntum..ada lagi perempuan yang jauh lebih baik daripada kekasih lama..tak perlulah buat tindakan sebegitukan?

Saya dulu pun pernah juga putus cinta tapi taklah buat tindakan bodoh melampau..hehee..Cukuplah pergi jauh dari si dia, cari kekayaan melampau supaya kekasih lama menyesal yang teramat menyesal bila melihat anda bawa ninja king sementara bekas kekasi  kahwin lelaki miskin lagi pemukul...:)

Comments

Popular posts from this blog

Hebat Pak Bangla sehingga isteri sanggup berlaku curang

Kisah usahawan cili dari Tawau

Isteri durjana buat seks dengan lelaki lain