Paria Yassin Curry House Tawau dicekup kahlawat

Gempar satu Tawau dengar berita paria Yassin Curry House yang bernama Mohd Salim Sharafuddeen dicekup pegawai Agama Islam dengan dibantu oleh beberapa pegawai polis. Paria ini yang dikatakan agak tamberang sebab menggantung setiap gambar yang diambil bersama pegawai-pegawai polis di restorannya. Kemudian paria ini bercerita kepada sesiapa sahaja kononnya polis di Tawau dalam genggamannya.. Kalau saya polis , sudah lama saya tembak si paria ni. Bikin malu sama institusi kepolisan sahaja.

Bagaimana paria ni dapat bergambar bersama pegawai polis? pegawai atasan pula tu.. Polis-polis memang suka lepak situ sebab di situ mereka boleh makan free...itu orang cakaplah. Tokey cina mana mahu bagi makan free polis ni. Jangankan polis, YB pun kena bayar sebab bagi orang cina tak ada benda free di muka bumi. Tandas pun kena bayar oohhh. Satu-satunya restoran menghidangkan makanan free ialah di Yassin Curry House tapi untuk manusia tertentu sahaja. Saya pun nampak diorang pergi begitu sahaja tanpa buka dompet... cukup dengan lafaz OK BOSS.

Sepandai-pandai paria mengamput anak gadis orang, akhirnya termiss jugak..keh..keh..keh. Paria bajingan akhirnya dicekup. Harap polis tidak campur tangan pula sebab sudah termakan budi. Bersama kita membenteras jenayah bah.

Yang saya hairan, kenapa perempuan-perempuan di Tawau ini sangat murah nilainya sehingga boleh dibuat sesuka hati si paria...ehhh..bukan semua perempuan Tawau bah..maksud saya yang sanggup dicucuk si paria sahaja.namanya Rosnain Junudi. Anak siapalah gadis yang menjadi sebutan ramai ni, mengalahkan artis kelahiran Tawau pula.

Kalau paria yang bernama Mohd Salim Sharafuddeen sudah keluar dari lokap, hati-hatilah wahai kaum hawa sebab paria ni mempunyai nafsu yang sangatlah buas. Dia punya pujuk rayu boleh dikatakan membunuh.. dengar sahaja pujuk rayunya terus ikut rumah mintak di anu...huhuhh dahsyatnya.Kalau tak percaya, tanyalah si Rosnain Junudi. Dia janjikan kekayaan kepada anda sebalum menebuk anu kamu.. siapa tak mahu kahwin sama orang kaya kan?

Susah mahu cakaplah... itu sahajalah kisah terkini dari Tawau.

Comments

Popular posts from this blog

Hebat Pak Bangla sehingga isteri sanggup berlaku curang

Kisah usahawan cili dari Tawau

Isteri durjana buat seks dengan lelaki lain