Cara menghentikan langganan sms facebook

Anda mungkin pernah mengalami situasi sama yang saya alami iaitu kredit handphone ditolak sebanyak RM1 setiap minggu kerana melanggan SMS Facebook. Kalau benar-benar melanggan tak apa lah. Tapi saya tak pernah melanggan sms facebook. Malah tidak pernah tinggalkan nombor telefon di akaun facebook saya.Tup..tup.. tiba-tiba dapat mesej RM1 ditolak untuk lengganan seminggu sms facebook.

Apa bendanya ni. SMS apa yang saya dapat? Kalau cakap aplikasi facebook mobile, hp saya cuma berharga RM98.00 sahaja. Boleh call,terima call dan hantar sms. Tak lebih daripada itu. Apa yang pasti saya tak pernah letak no hp saya di akaun facebook saya. Bingong lo..

Untuk apa saya melanggan benda yang tak ada faedah. Jadi saya STOP. Nak stop macam mana sebab tak tahu bagaimana saya mendapat sms ni. Saya cari di uncle google bagaimana caranya. Akhirnya saya dapat juga panduannya dan bukan saya sahaja yang kena.

Jadi kalau anda nak STOP kredit anda daripada ditolak dengan benda yang tak ada faedahnya, begini caranya.

Stop Facebook SMS ( Celcom )

1.STOP SERVICE
text : STOP FB
send : 32665


2.STOP RECEIVING SMS
text: STOP SMS
send : 32665

Semoga membantu.. kalau pernah langgan tak perlulah stop kan..

Comments

Popular posts from this blog

Hebat Pak Bangla sehingga isteri sanggup berlaku curang

Kisah usahawan cili dari Tawau

Isteri durjana buat seks dengan lelaki lain